Ovládací obvod škrticí klapky P2100 "A" je v obvodu / otevřen
P2101 Rozsah / výkon ovládacího obvodu ovladače škrticí klapky „A“
P2102 Obvod řízení akčního členu škrticí klapky „A“ nízký
Obvod řízení motoru P2103 akčního členu škrticí klapky „A“ je vysoký
Řídicí systém akčního členu škrticí klapky P2104 - nucený volnoběh
Řídicí systém pohonu škrticí klapky P2105 - vynucené vypnutí motoru
Řídicí systém akčního členu škrticí klapky P2106 - nucený omezený výkon
Procesor řídicího modulu akčního členu škrticí klapky P2107
Výkon řídicího modulu akčního členu škrticí klapky P2108
P2109 Senzor polohy škrticí klapky / pedálu „A“ - minimální doraz
Řídicí motor P210A škrticí klapky "B", obvod ovládání / přerušení
Dosah / výkon ovládacího obvodu ovladače škrticí klapky P210B „B“
Obvod řízení motoru P210C škrticí klapky „B“ je nízký
Obvod řízení motoru P210D škrticí klapky „B“ je vysoký
P210E Korelace napětí škrticí klapky / polohy pedálu / spínače „C“ / „F“
P210F ISO / SAE vyhrazeno
Řídicí systém ovladače škrticí klapky P2110 - nucené omezené otáčky
Řídicí systém akčního členu škrticí klapky P2111 - zablokovaný
P2112 Ovládací systém ovladače škrticí klapky - zaseknutý zavřený
P2113 Senzor polohy škrtící klapky / pedálu "B", minimální zastavovací výkon
P2114 Senzor polohy škrticí klapky / pedálu "C" s minimálním zastavením
P2115 Senzor polohy pedálu škrticí klapky / pedálu "D" s minimálním zastavením
P2116 Senzor polohy škrticí klapky / pedálu "E" s minimálním zastavením
P2117 Senzor polohy škrtící klapky / pedálu „F“ - minimální zastavení
P2118 Rozsah / výkon ovládacího motoru akčního členu škrticí klapky
P2119 Ovládání akčního členu škrticí klapky Rozsah / výkon těla škrticí klapky
P211A, P211B, P211C, P211D, P211E, P211F ISO / SAE vyhrazeno
P2120 Obvod snímače polohy škrticí klapky / pedálu / spínače "D"
P2121 Rozsah / výkon snímače obvodu škrticí klapky / polohy pedálu / spínače „D“
P2122 Nízký obvod snímače polohy škrticí klapky / pedálu / spínače „D“
P2123 Obvod snímače polohy škrticí klapky / pedálu / spínače „D“ je vysoký
P2124 Obvod snímače polohy škrticí klapky / pedálu / spínače „D“ Občas
P2125 Obvod snímače polohy škrticí klapky / pedálu / spínače „E“
P2126 Rozsah / výkon obvodu snímače / škrticí klapky / polohy pedálu / spínače „E“
P2127 Nízký obvod snímače polohy škrticí klapky / pedálu / spínače „E“
P2128 Obvod snímače polohy škrticí klapky / pedálu / spínače „E“ je vysoký
P2129 Obvod snímače polohy škrticí klapky / pedálu / spínače „E“ Občas
P212A Obvod snímače polohy / spínače škrticí klapky "G"
Rozsah / výkon obvodu snímače P212B / spínače polohy škrticí klapky / spínače „G“
Obvod snímače P212C / spínač polohy škrticí klapky / spínač „G“ nízký
Obvod snímače P212D / spínač polohy škrticí klapky "G" je vysoký
Obvod snímače P212E / spínač polohy škrticí klapky „G“ přerušovaný
P212F ISO / SAE vyhrazeno
P2130 Obvod snímače polohy škrticí klapky / pedálu / spínače „F“
P2131 Rozsah / výkon obvodu snímače / polohy pedálu škrticí klapky / pedálu
P2132 Nízký obvod snímače polohy škrticí klapky / pedálu / spínače „F“
P2133 Obvod snímače polohy škrticí klapky / pedálu / spínače „F“ je vysoký
P2134 Obvod snímače polohy škrticí klapky / pedálu / spínače „F“ Občasný
P2135 Korelace napětí / spínače polohy škrticí klapky / pedálu / spínače A / B
P2136 Korelace napětí / spínače polohy pedálu škrticí klapky / pedálu
P2137 Korelace napětí spínače škrticí klapky / pedálu / spínače B / C
P2138 Korelace napětí / spínače polohy pedálu škrticí klapky / pedálu
P2139 Korelace napětí / spínače polohy pedálu škrticí klapky / pedálu
P213A Obvod řízení škrticí klapky recirkulace výfukových plynů „B“ / přerušený
Řada P213B Rozsah / výkon řídicího obvodu škrticí klapky recirkulace výfukových plynů
P213C Obvod řízení škrticí klapky recirkulace výfukových plynů „B“ nízký
Řídicí obvod škrticí klapky škrticí klapky recirkulace výfukových plynů P213D je vysoký
P213E Porucha systému vstřikování paliva - vynucené vypnutí motoru
Porucha systému palivového čerpadla P213F - vynucené vypnutí motoru
Korelace napětí / spínače E / F P2140 škrticí klapky / pedálu
P2141 Obvod řízení škrticí klapky recirkulace výfukových plynů „A“ nízký
P2142 Obvod řízení škrticí klapky recirkulace výfukových plynů „A“ vysoký
P2143 Řídicí obvod recirkulace výfukových plynů / přerušený
P2144 Nízký řídicí obvod recirkulace výfukových plynů
P2145 Řídicí obvod odvětrávání výfukových plynů je vysoký
P2146 Obvod napájecího napětí skupiny „A“ / přerušený obvod
P2147 Nízký obvod napájecího napětí skupiny „A“ vstřikovače
P2148 Obvod napájecího napětí skupiny „A“ vstřikovače paliva vysoký
P2149 Obvod napájecího napětí skupiny vstřikovačů paliva „B“ / přerušený
P214A, P214B, P214C, P214D, P214E, P214F ISO / SAE vyhrazeno
P2150 Obvod napájecího napětí skupiny vstřikovačů paliva "B" nízký
P2151 Obvod napájecího napětí skupiny vstřikovačů paliva „B“ je vysoký
P2152 Obvod napájecího napětí skupiny vstřikovačů paliva "C" / přerušený
P2153 Obvod napájecího napětí skupiny „C“ vstřikovače paliva nízký
P2154 Obvod napájecího napětí skupiny vstřikovačů paliva "C" je vysoký
P2155 Obvod napájecího napětí skupiny vstřikovačů paliva „D“ / přerušený
P2156 Nízký obvod napájecího napětí skupiny vstřikovačů paliva „D“
P2157 Obvod napájecího napětí skupiny vstřikovačů paliva „D“ je vysoký
P2158 Snímač rychlosti vozidla "B"
P2159 Dosah / výkon snímače rychlosti vozidla „B“
P215A Rychlost vozidla - korelace rychlosti kola
P215B Rychlost vozidla - korelace rychlosti výstupního hřídele
Rychlost výstupního hřídele P215C - korelace rychlosti kola
P215D, P215E, P215F ISO / SAE vyhrazeno
P2160 Nízký obvod snímače rychlosti vozidla „B“
P2161 Snímač rychlosti vozidla „B“ přerušovaný / nepravidelný / vysoký
P2162 Korelace snímače rychlosti vozidla „A“ / „B“
P2163 Senzor polohy škrtící klapky / pedálu „A“ Maximální výkon při zastavení
P2164 Maximální výkon snímače polohy škrtící klapky / pedálu "B"
P2165 Maximální výkon snímače polohy škrticí klapky / pedálu "C"
P2166 Senzor polohy škrtící klapky / pedálu "D" Maximální stop
P2167 Senzor polohy škrtící klapky / pedálu "E", maximální brzdný výkon
P2168 Senzor polohy škrtící klapky / pedálu "F", maximální výkon při zastavení
P2169 Řídicí obvod solenoidu odvětrávání regulátoru tlaku výfukových plynů / přerušený
P216A Obvod napájecího napětí „V“ vstřikovače paliva „E“ / přerušený
Obvod napájecího napětí skupiny „E“ P216B vstřikovače paliva je nízký
Obvod napájecího napětí skupiny „E“ P216C vstřikovače paliva je vysoký
P216D Obvod napájecího napětí skupiny vstřikovačů paliva „F“ / přerušený
P216E Obvod napájecího napětí skupiny vstřikovačů paliva „F“ nízký
Obvod napájecího napětí skupiny P216F vstřikovače paliva „F“ je vysoký
P2170 Nízký řídicí obvod elektromagnetického ventilátoru tlaku výfukového plynu
P2171 Obvod ovládání elektromagnetu odvětrání regulátoru tlaku výfukových plynů je vysoký
Řídicí systém akčního členu škrticí klapky P2172 - detekován náhlý vysoký průtok vzduchu
Řídicí systém akčního členu škrticí klapky P2173 - detekován vysoký průtok vzduchu
Řídicí systém akčního členu škrticí klapky P2174 - detekován náhlý nízký průtok vzduchu
Řídicí systém akčního členu škrticí klapky P2175 - detekován nízký průtok vzduchu
Řídicí systém akčního členu škrticí klapky P2176 - volnoběžná poloha se nenaučila
Systém P2177 se příliš opírá o volnoběh 1
Systém P2178 je příliš bohatý na nečinnost banky 1
Systém P2179 se příliš opírá o volnoběh 2
P217A Obvod napájecího napětí skupiny vstřikovačů paliva „G“ / přerušený
P217B Obvod napájecího napětí skupiny vstřikovačů paliva „G“ nízký
Obvod napájecího napětí skupiny „G“ vstřikovače P217C je vysoký
P217D Obvod napájecího napětí skupiny vstřikovačů paliva „H“ / přerušený
P217E Obvod napájecího napětí skupiny vstřikovačů paliva „H“ nízký
Obvod napájecího napětí skupiny „H“ P217F vstřikovače paliva je vysoký
Systém P2180 je příliš bohatý na nečinnost banky 2
Výkon chladicího systému P2181
P2182 Obvod snímače teploty chladicí kapaliny motoru 2
P2183 Rozsah / výkon obvodu snímače teploty chladicí kapaliny motoru 2
P2184 Obvod snímače teploty chladicí kapaliny motoru 2, nízký
P2185 Obvod snímače teploty chladicí kapaliny motoru 2, vysoký
P2186 Obvod snímače teploty chladicí kapaliny motoru 2, přerušovaný / nepravidelný
Systém P2187 je příliš nakloněný při nečinnosti banky 1
Systém P2188 je v nečinnosti banky příliš bohatý 1
P2189 System Too Lean at Idle Bank 2
P218A, P218B, P218C, P218D, P218E, P218F ISO / SAE vyhrazeno
Systém P2190 je příliš bohatý na Idle Bank 2
Systém P2191 se příliš opírá o banku s vyšším zatížením 1
Systém P2192 je příliš bohatý při vyšší zátěži 1
Systém P2193 je příliš chudý při vyšším zatížení řada 2
Systém P2194 je příliš bohatý při vyšším zatížení řada 2
Signál senzoru P2195 O2 se zasekl, štíhlá banka 1, snímač 1
Signál senzoru P2196 O2 zasekl bohatý senzor banky 1
P2197 Signál senzoru O2 zasekl štíhlou banku 2, snímač 1
Signál senzoru P2198 O2 se zasekl, bohatý snímač 2, snímač 1
P2199 Korelace teploty nasávaného vzduchu 1/2
P219A banka 1 nevyváženost poměru vzduch / palivo
P219B Bank 2 nerovnováha poměru vzduch / palivo
Chyba nevyváženosti válce P219C # 1
Chyba nevyváženosti válce P219D # 2
Chyba nevyváženosti válce P219E # 3
Chyba nevyváženosti válce P219F # 4
P21AA až P21FF ISO / SAE vyhrazeno