P0016 = Snímač vačkového hřídele F558 - Chyba synchronizace vačky
P0017 = Snímač klikového hřídele F552 - signál není synchronizován
P0027 = pohon BPV (L020) - řízení polohy
P0046 = Rotační ovladač rychlosti (L037) - VTG nedosahuje požadované polohy
P0049 = snímač otáček turba (F683) - rychlost turba je příliš vysoká
P0069 = Tlak nasávaného vzduchu v sacím potrubí - data jsou při zapnutí zapalování nepravidelná, přerušovaná nebo nesprávná
P006B = Tlak za snímačem BPV (F823) - Tlak je v době zapálení mimo rozsah
P006C = snímač vlhkosti (F852) - mimo rozsah v době zapálení
P0070 = CAN komunikace - Čidlo okolní teploty (AMB) - Nesprávný signál
P0071 = Čidlo okolní teploty (F748) - chyba rychlosti změny
P0072 = Čidlo okolní teploty (F748) - napětí příliš nízké na kolíku C78 ECU
P0073 = Čidlo okolní teploty (F748) - napětí příliš vysoké na kolíku C78 ECU
P0075 = Ovladač vypnutí vzduchu - přerušení kabeláže na kolíku C73 ECU
P0076 = Ovladač vypnutí vzduchu - zkrat na kostru na kolíku C73 ECU
P0077 = Ovladač vypnutí vzduchu - zkrat k napájení na kolíku C73 ECU
P0079 = snímač polohy BPV (F811) - napětí signálu snímače polohy ECU snímače polohy C66 je příliš nízké
P0080 = snímač polohy BPV (F811) - napětí signálu snímače polohy ECU snímače polohy C66 je příliš vysoké
P0087 = Systém tlaku paliva - Tlak paliva je příliš nízký
P0088 = regulační ventil tlaku paliva - zablokovaný v zavřené poloze
P0095 = Snímač teploty mezichladiče (F750) - Teplota vzduchu mimo rozsah při zapnutém klíči zapalování
P0096 = Snímač teploty mezichladiče (F750) - chyba rychlosti změny
P0097 = Snímač teploty mezichladiče (F750) - napětí příliš nízké na kolíku C17 ECU
P0098 = Snímač teploty mezichladiče (F750) - příliš vysoké napětí na kolíku C17 ECU
P009A = Naměřená teplota okolí (F748) neodpovídá vypočtené teplotě vzduchu
P0101 = Snímač hmotnostního průtoku vzduchu - chyba rychlosti změny
P0102 = Snímač hmotnostního průtoku vzduchu - signál hmotnostního průtoku vzduchu je příliš nízký
P0103 = Snímač hmotnostního průtoku vzduchu - příliš vysoký signál hmotnostního průtoku vzduchu
P0107 = Snímač plnicího tlaku F802 - signální napětí kolíku ECU A51 je příliš nízké
P0108 = Snímač plnicího tlaku F802 - signální napětí kolíku ECU A51 je příliš vysoké
P0110 = Čidlo zvýšení teploty F804 - Teplota zapnutí je mimo rozsah při zapnutém klíči zapalování
P0111 = Senzor vlhkosti (F852) - Rychlost změny chyby signálu vlhkosti
P0112 = Čidlo teploty přeplnění F804 - signální napětí kolíku A43 na řídicí jednotce A43 je příliš nízké
P0113 = Čidlo teploty nasávaného vzduchu (F804) - signální napětí kolíku ECU A43 je příliš vysoké
P0115 = Čidlo teploty chladicí kapaliny (F566) - Vysoká teplota
P0116 = Čidlo teploty chladicí kapaliny (F566) - Chyba rychlosti změny
P0117 = Čidlo teploty chladicí kapaliny (F566) - signální napětí kolíku EC79 kolíku C79 je příliš nízké
P0118 = Čidlo teploty chladicí kapaliny (F566) - signální napětí kolíku EC79 kolíku C79 je příliš vysoké
P011A = Otáčky čerpadla chladicí kapaliny - detekováno zablokované čerpadlo chladicí kapaliny
P0121 = Senzor pedálu akcelerace - sešlápnutí pedálu
P0122 = Čidlo pedálu akcelerátoru - Zkrat na kostru na kolíku ECU B49
P0123 = Čidlo plynového pedálu - Zkrat k napájení na kolíku ECU B49
P0127 = teplota vzduchu za snímačem mezichladiče (F750) - teplota vzduchu je příliš vysoká
P0128 = Čidlo teploty chladicí kapaliny (F566) - teplota nepravděpodobná
P0130 = Lambda sonda (F834) - porucha učení věku
P0135 = Lambda sonda (F834) - Přerušený obvod na kolíku ECU C46
P0168 = Teplota paliva - příliš vysoká
P0180 = Čidlo teploty paliva (F803) - Teplota paliva je mimo rozsah při zapnutém klíči zapalování
P0182 = Čidlo teploty paliva (F803) - signální napětí kolíku EC42 na kolíku A42 je příliš nízké
P0183 = Čidlo teploty paliva (F803) - signální napětí kolíku ECU A42 je příliš vysoké
P018C = Diferenční tlak palivového filtru motoru - napětí příliš nízké na kolíku A49 ECU
P018D = Diferenční tlak palivového filtru motoru - napětí příliš vysoké na kolíku A49 ECU
P0197 = Čidlo teploty oleje (F808) - signální napětí kolíku EC16 kolíku C16 je příliš nízké
P0198 = Čidlo teploty oleje (F808) - signální napětí kolíku EC16 kolíku C16 je příliš vysoké
P0201 = jednotka čerpadla válce 1 (B131) - přerušený obvod na vývodu A25 ECU a / nebo vývodu A26 ECU
P0202 = Čerpadlová jednotka válce 2 (B132) - přerušený obvod na kolíku ECU A34 a / nebo kolíku ECU A33
P0203 = čerpací jednotka válce 3 (B133) - přerušený obvod na vývodu A30 ECU a / nebo vývodu A29 ECU
P0204 = čerpací jednotka válce 4 (B134) - přerušený obvod na kolíku ECU A35 a / nebo kolíku ECU A36
P0205 = jednotka čerpadla válce 5 (B135) - otevřený obvod na kolíku ECU A28 a / nebo kolíku ECU A27
P0206 = jednotka čerpadla válce 6 (B136) - otevřený obvod na vývodu A32 ECU a / nebo vývodu A31 ECU
P0213 = ovládání etherové kapaliny - přerušený obvod na pinu C04 ECU
P0217 = Systém chlazení motoru - teplota je příliš vysoká
P0219 = Otáčky motoru - překročení rychlosti
P0221 = komunikace CAN - poloha pedálu dálkového akcelerátoru (EEC2) - nesprávný signál
P0222 = Dálkový pedál akcelerátoru PTO - příliš nízké napětí
P0223 = Dálkový pedál akcelerátoru PTO - příliš nízké napětí
P022D = Regulační ventil předplněného vzduchu - otevřený obvod na kolíku .. ECU
P022E = Regulační ventil předplněného vzduchu - zkrat na kostru na kolíku .. ECU
P022F = regulační ventil předplněného vzduchu - zkrat k napájení na kolíku .. ECU
P0261 = Čerpadlová jednotka válce 1 (B131) - zkrat na kostru na kolíku ECU A25
P0262 = Čerpadlová jednotka válce 1 (B131) - zkrat k napájení na kolíku ECU A25
P0263 = Válec 1 - Příspěvek je příliš nízký nebo selže
P0264 = čerpací jednotka válce 2 (B132) - zkrat na kostru na kolíku ECU A33
P0265 = Čerpadlová jednotka válce 2 (B132) - zkrat k napájení na kolíku ECU A33
P0266 = válec 2 - příliš nízký příspěvek krouticího momentu
P0267 = čerpací jednotka válce 3 (B133) - zkrat k napájení na kolíku ECU A29
P0268 = Čerpadlová jednotka válce 3 (B133) - zkrat k napájení na vývodu A29 ECU
P0269 = válec 3 - příliš nízký příspěvek krouticího momentu
P0270 = čerpací jednotka válce 4 (B134) - zkrat na kostru na kolíku ECU A36
P0271 = čerpací jednotka válce 4 (B134) - zkrat přes pin A35 ECU a pin A36 ECU
P0272 = válec 4 - příliš nízký příspěvek krouticího momentu
P0273 = čerpací jednotka válce 5 (B135) - zkrat na kostru na kolíku ECU A28
P0274 = jednotka čerpadla válce 5 (B135) - zkrat k napájení na kolíku ECU A28
P0275 = válec 5 - příliš nízký příspěvek krouticího momentu
P0276 = čerpací jednotka válce 6 (B136) - zkrat na kostru na kolíku ECU A32
P0277 = čerpací jednotka válce 6 (B136) - zkrat k napájení na kolíku EC32 A32
P0278 = válec 6 - příliš nízký příspěvek krouticího momentu
P0298 = Teplota oleje - Teplota oleje je příliš vysoká
P0301 = Diagnostika vstřikování klikových otáček - Velké snížení spalování ve válci 1 ve srovnání s ostatními válci. (Selhat)
P0302 = Diagnostika vstřikování klikové rychlosti - Velké snížení spalování ve válci 2 ve srovnání s ostatními válci. (Selhat)
P0303 = Diagnostika vstřikování klikových otáček - Velké snížení spalování ve válci 3 ve srovnání s ostatními válci. (Selhat)
P0304 = Diagnostika vstřikování klikové rychlosti - Velké snížení spalování ve válci 4 ve srovnání s ostatními válci. (Selhat)
P0305 = Diagnostika vstřikování klikové rychlosti - Velké snížení spalování ve válci 5 ve srovnání s ostatními válci. (Selhat)
P0306 = Diagnostika vstřikování klikové rychlosti - výrazné snížení spalování ve válci 6 ve srovnání s ostatními válci. (Selhat)
P0315 = Spalování válce - nesprávné učení vzoru setrvačníku
P0335 = Snímač klikového hřídele (F552) - signál není přítomen nebo je nepravděpodobný
P0336 = Snímač klikového hřídele (F552) - signál je narušen
P0340 = Snímač vačkového hřídele (F558) - signál není přítomen nebo je nepravděpodobný
P0341 = Snímač vačkového hřídele (F558) - vysokofrekvenční poškození během normálního chodu
P0403 = Čidlo ventilu EGR (L033) - Napájecí napětí baterie je příliš vysoké nebo příliš nízké pro provoz EGR
P0404 = snímač EGR ventilu (L033) - abnormalita řízení polohy EGR
P0405 = Senzor ventilu EGR (L033) - signální napětí kolíku EC0 pin C05 je příliš nízké
P0406 = snímač ventilu EGR (L033) - signální napětí kolíku ECU C05 je příliš vysoké
P0407 = snímač diferenčního tlaku EGR (F751) - napětí na kolíku C80 ECU je příliš nízké
P0408 = snímač diferenčního tlaku EGR (F751) - napětí na kolíku C80 ECU je příliš vysoké
P040B = EGR teplotní senzor (F749) - Teplota při zapnutí není platná
P040C = snímač teploty EGR (F749) - signální napětí kolíku EC0 pin C09 je příliš nízké
P040D = EGR teplotní čidlo (F749) - signální napětí kolíku ECU pin C09 je příliš vysoké
P040F = snímač diferenčního tlaku EGR (F751) - tlak je nepravděpodobný (záporný)
P0420 = Komunikace CAN - Systém dodatečné úpravy, účinnost konverze katalyzátoru (SCR1) - Nesprávný signál
P0460 = komunikace CAN - hladina palivové nádrže (DD) - nesprávný signál
P0471 = Před snímačem tlaku turbíny (F826) - Tlak mimo rozsah při zapnutém klíči zapalování
P0472 = Před snímačem tlaku turbíny (F826) - signální napětí kolíku EC83 kolíku C83 je příliš nízké
P0473 = Před snímačem tlaku turbíny (F826) - signální napětí kolíku EC83 kolíku C83 je příliš vysoké
P047C = Tlak za snímačem BPV (F823) - signální napětí kolíku ECU pin C81 je příliš nízké
P047D = Tlak za snímačem BPV (F823) - signální napětí kolíku ECU pin C81 je příliš vysoké
P0480 = Spojka ventilátoru - Přerušený obvod na kolíku C74 ECU PMCI-2
P0486 = snímač diferenčního tlaku EGR (F751) - Tlak mimo rozsah při zapnutém klíči zapalování
P0488 = Čidlo ventilu EGR (L033) - varování před únikem ventilu EGR
P0489 = snímač ventilu EGR (L033) - zkrat na kostru na kolíku ECU C05
P0490 = Čidlo ventilu EGR (L033) - Příliš vysoké napájecí napětí na kolíku ECU C05
P0500 = snímač rychlosti vozidla - neplatný
P0501 = Snímač rychlosti vozidla - signál je nepravděpodobný
P0502 = snímač rychlosti vozidla - zkrat na kostru na kolíku ECU B40
P0503 = Snímač rychlosti vozidla - mimo rozsah
P0513 = Chyba komunikace imobilizéru - vstřikování blokováno
P0522 = Čidlo tlaku motorového oleje (F810) - signální napětí kolíku ECU C84 je příliš nízké
P0523 = snímač tlaku motorového oleje (F810) - signální napětí kolíku ECU C84 je příliš vysoké
P0524 = Systém mazání motoru - tlak oleje je příliš nízký
P0527 = Spojka ventilátoru - napětí na kolíku C08 je příliš vysoké
P0528 = Spojka ventilátoru - napětí na kolíku C08 je příliš nízké
P0541 = Ether startovací ventil - zkrat na kostru na pinu C04 ECU
P0542 = Ether startovací ventil - Zkrat k napájení na pinu C04 ECU
P0543 = Ether start ventil - otevřený obvod na pinu C04 ECU
P0545 = Teplota po senzoru BPV (F853) - signální napětí kolíku ECU pin C11 je příliš nízké
P0546 = Teplota za snímačem BPV (F853) - signální napětí kolíku ECU pin C11 je příliš vysoké
P0562 = Napájení - pin B60 ECU, pin B61 ECU, pin B62 ECU je příliš nízký
P0563 = Napájení - pin ECU B60, pin ECU B61, pin ECU B62 je příliš vysoký
P0567 = komunikace CAN - spínač obnovení tempomatu (CCVS) - nesprávný signál
P0568 = Komunikace CAN - Přepínač rychlosti nastaveného tempomatu (CCVS) - Nesprávný signál
P0571 = CAN komunikace - Brzdový spínač (CCVS) - Nesprávný signál
P0603 = ECU (D365) - interní chyba 13.
P060A = ECU (D365) - Interní chyba 2
P060C = ECU (D365) - bezpečnostní kontrola neúspěšná
P0611 = ECU (D365) - interní chyba 6.
P062B = 50-V napájení (D365) - reference přes rozsah
P062D = 50-V napájení (D365) - reference pod rozsahem
P0640 = Ether startovací ventil - Zkrat na pin C04 a pin C26 na ECU
P0650 = MIL výstražná indikace - přerušený obvod na pinu B23 ECU
P0652 = Napájení pedálu akcelerátoru - signální napětí kolíku B38 ECU je příliš nízké
P0653 = Napájení pedálu akcelerátoru - signální napětí kolíku B38 ECU je příliš vysoké
P0666 = Interní snímač teploty ECU (D365) - Teplota mimo rozsah při zapnutém klíči zapalování
P0668 = Interní teplotní senzor ECU (D365) - reference přes rozsah
P0669 = Interní teplotní senzor ECU (D365) - reference přes rozsah
P0685 = Hlavní relé - Hlavní napájení přerušeno
P0691 = Spojka ventilátoru - zkrat na kostru na kolíku C74 ECU
P0692 = Spojka ventilátoru - Zkrat k napájení na kolíku C74 ECU
P0698 = Snímač plnicího tlaku (F802) - Napětí na pinu A51 ECU je příliš nízké
P0699 = Snímač plnicího tlaku F802 - napájecí napětí kolíku ECU A51 je příliš vysoké
P0703 = CAN komunikace - Brzdový spínač (EBC1) - Nesprávný signál
P081C = komunikace CAN - spínač parkovací brzdy (CCVS) - nesprávný signál
P0830 = Spínač spojky - signál spínače spojky je nepravděpodobný
P0833 = Komunikace CAN - Spínač spojky (CCVS) - Nesprávný signál
P0865 = CAN komunikace - rychlost zpráv z přenosu je příliš nízká
P0866 = CAN komunikace - rychlost zpráv z přenosu je příliš vysoká
P0A1F = Napájení - varování o úrovni napětí baterie
P1027 = pohon BPV (L020) - napájení
P1028 = pohon BPV (L020) - inicializace
P1029 = Čidlo polohy BPV (F811) - Čidlo polohy
P1037 = Snímač tlaku po turbíně - signální napětí kolíku ECU na kolíku C82 je příliš nízké
P1038 = Snímač tlaku po turbíně - signální napětí kolíku ECU na kolíku C82 je příliš vysoké
P1041 = Po čidle tlaku turbíny - Tlak mimo rozsah při zapnutí zapalování
P104E = Rotační ovladač rychlosti (L037) - Regulátor mimo rozsah
P104F = Rotační ovladač rychlosti (L037) - Regulátor mimo rozsah
P1087 = Systém tlaku paliva - tlak paliva je nízký
P1096 = Po teplotě kompresoru - chyba rychlosti změny
P1105 = Systém ochrany motoru - blíží se stav vypnutí
P1106 = Systém ochrany motoru - stav sníženého výkonu
P1110 = Mezichladič - nesprávná účinnost chlazení
P1111 = Čidlo zvýšení teploty (F804) - chyba rychlosti změny
P1115 = Čidlo teploty chladicí kapaliny (F566) - Vysoká teplota
P1127 = teplota vzduchu za snímačem mezichladiče (F750) - teplota vzduchu je vysoká
P1133 = Senzor lambda (F834) - Zkrat k napájení na kolíku ECU C46
P1134 = Lambda sonda (F834) - Zkrat na kostru na kolíku ECU C46
P1135 = Lambda sonda (F834) - Zkrat k napájení na kolíku ECU C46
P1136 = Lambda sonda (F834) - Zkrat na kostru na kolíku ECU C46
P1137 = Lambda sonda (F834) - porucha napájecího napětí baterie
P1138 = Lambda sonda (F834) - signální napětí kolíku ECU pin C46 je příliš nízké
P1139 = Lambda sonda (F834) - Chyba kalibrace
P113A = Lambda sonda (F834) - Porucha řízení
P113B = Lambda sonda (F834) - chyba kalibrace
P1158 = Rychlost kola, přední náprava, vlevo - mimo rozsah
P1159 = Rychlost kola, přední náprava, vpravo - mimo rozsah
P1160 = Rychlost kola, zadní náprava, vlevo - mimo rozsah
P1161 = Rychlost kola, zadní náprava, vpravo - mimo rozsah
P1167 = teplota paliva - upozornění
P1168 = Teplota paliva - vysoká
P1180 = teplota paliva - teplota paliva je vysoká
P1191 = Palivový filtr - palivový filtr je ucpaný
P1194 = Palivový filtr - Palivový filtr je výrazně ucpaný
P1225 = Vstřikovací válec 1 B421, válec 2 B422 nebo válec 3 B423 - zkrat na kostru na kolíku ECU A02, kolíku ECU A10 nebo kolíku ECU A06
P1226 = Vstřikovací válec 1 B421, válec 2 B422 nebo válec 3 B423 - zkrat pro napájení na vývodu AU ECU, vývodu A10 ECU nebo vývodu A06 ECU
P1227 = Vstřikovací válec 4 B424, válec 5 B425 nebo válec 6 B426 - zkrat na kostru na kolíku ECU A11, ECU kolíku A03 nebo ECU kolíku A07
P1228 = Vstřikovací válec 4 B424, válec 5 B425 nebo válec 6 B426 - zkrat pro napájení na kolíku ECU A11, kolíku EC0 A03 nebo kolíku ECU A07
P1230 = jednotka čerpadla válce 1 (B131) - zkrat přes pin A25 ECU a pin A26 ECU
P1234 = jednotka válce 5 (B135) - zkrat přes pin A28 ECU a pin A27 ECU
P1235 = Turbo speed sensor (F683) - nepravděpodobné turbo speed
P1238 = jednotka čerpadla válce 3 (B133) - zkrat přes pin A30 ECU a pin A29 ECU
P1242 = čerpací jednotka válce 6 (B136) - zkrat přes pin A32 ECU a pin A31 ECU
P1246 = jednotka čerpadla válce 2 (B132) - zkrat přes pin A34 ECU a pin A33 ECU
P1250 = jednotka válce 4 (B134) - zkrat přes pin A35 ECU a pin A36 ECU
P1261 = vstřikovač válce 1 (B421) - přerušený obvod na kolíku ECU A01 a / nebo kolíku ECU A02
P1262 = vstřikovač válce 1 (B421) - zkrat přes pin A01 ECU a pin A02 ECU
P1263 = Spalování válce 1 - příspěvek krouticího momentu je příliš vysoký
P1264 = Vstřikovač válce 5 (B425) - přerušený obvod na kolíku ECU A04 a / nebo kolíku ECU A03
P1265 = Vstřikovač válce 5 (B425) - zkrat přes pin A04 ECU a pin A03 ECU
P1266 = Spalování válce 2 - příspěvek krouticího momentu je příliš vysoký
P1267 = Vstřikovač 3 válce (B423) - přerušený obvod na kolíku ECU A05 a / nebo kolíku ECU A06
P1268 = Vstřikovač 3 válce (B423) - zkrat přes pin A05 ECU a pin A06 ECU
P1269 = Spalování válce 3 - příspěvek krouticího momentu je příliš vysoký
P1270 = Vstřikovač válce 6 (B426) - přerušený obvod na kolíku ECU A08 a / nebo kolíku ECU A07
P1271 = Válec 6 vstřikovače (B426) - zkrat přes pin ECU A08 a pin ECU A07
P1272 = Spalování válce 4 - příspěvek krouticího momentu je příliš vysoký
P1273 = vstřikovač válce 2 (B422) - přerušený obvod na vývodu A09 ECU a / nebo vývodu A10 ECU
P1274 = Vstřikovač 2 válce (B422) - zkrat přes pin A09 ECU a pin A10 ECU
P1275 = Spalování válce 5 - příspěvek krouticího momentu je příliš vysoký
P1276 = Vstřikovač válce 4 (B424) - přerušený obvod na kolíku ECU A12 a / nebo kolíku ECU A11
P1277 = Vstřikovač válce 4 (B424) - zkrat přes pin A12 ECU a pin A11 ECU
P1278 = Spalování válce 6 - příspěvek krouticího momentu je příliš vysoký
P1298 = teplota oleje - teplota oleje je vysoká
P1300 = Diagnostika vstřikování kliky - Je aktivní alespoň jedna porucha na kterémkoli z válců
P1335 = Snímač klikového hřídele (F552) - žádný signál z klikového hřídele
P1336 = Snímač klikového hřídele (F552) - signál je narušen
P1340 = Snímač vačkového hřídele (F558) - žádný signál z vačkového hřídele
P1341 = Snímač vačkového hřídele (F558) - signál je zkreslený
P1350 = Rotační ovladač rychlosti (L037) - nebylo dosaženo maximální meze při nízké teplotě
P1351 = Rotační ovladač rychlosti (L037) - nebylo dosaženo maximální meze
P1352 = Rotační ovladač rychlosti (L037) - nedosažena požadovaná poloha
P1353 = Ovladač otáček (L037) - Napájecí napětí je příliš vysoké
P1354 = Rotační ovladač rychlosti (L037) - Napájecí napětí je příliš nízké
P1356 = Rotační ovladač rychlosti (L037) - Teplota je příliš vysoká
P1357 = Rotační ovladač rychlosti (L037) - stav ovladače neplatný
P1358 = Rotační ovladač rychlosti (L037) - data ovladače nejsou spolehlivá
P1359 = Rotační ovladač rychlosti (L037) - Chyba zjištěná během učení
P1360 = CAN komunikace - Systém dodatečné úpravy, po tlaku DPF (AT1GP) - Nesprávný signál
P1400 = EGR - odhadovaná rychlost EGR je příliš vysoká
P1405 = snímač tlaku EGR - napětí je příliš nízké
P1406 = snímač tlaku EGR - příliš vysoké napětí
P1409 = Plnicí tlak - Plnicí tlak je příliš vysoký během provozu EGR
P140B = snímač teploty EGR (F749) - chyba rychlosti změny
P140C = Vstupní teplotní čidlo ventilace klikové skříně - signální napětí kolíku C13 ECU je příliš nízké
P140D = Vstupní teplotní čidlo větrání klikové skříně - signální napětí kolíku ECU C13 je příliš vysoké
P140F = diferenční tlak EGR - tlak nepravděpodobný (kladný)
P141C = Vstupní teplotní čidlo větrání klikové skříně - signální napětí kolíku ECU pin C18 je příliš nízké
P141D = Vstupní teplotní čidlo větrání klikové skříně - signální napětí kolíku ECU pin C18 je příliš vysoké
P145D = pohon obtokového ventilu chladiče EGR - zkrat kolíku EC70 na napájení
P1489 = Senzor EGR ventilu (L033) - EGR ventil se zasekl zavřený
P1457 = teplota EGR - teplota vysoká
P1458 = Chladicí výkon - čidlo výstupní teploty EGR se liší od předpokládané výstupní teploty EGR
P1490 = snímač ventilu EGR (L033) - ventil EGR je zaseknutý
P1493 = Čidlo ventilu EGR (L033) - inicializace
P1494 = snímač ventilu EGR (L033) - snímač polohy EGR je příliš vysoký nebo příliš nízký
P1495 = Systém ochrany motoru - detekována porucha EGR, která způsobí snížení paliva
P1496 = EGR - EGR deaktivován
P1501 = Snímač rychlosti vozidla - otevřený obvod vývodu B40 ECU
P1502 = Detekce pulzu rychlosti vozidla - signál PWM je neplatný
P1503 = Snímač rychlosti vozidla - Zkrat k napájení na kolíku ECU B40
P1504 = Detekce pulzu rychlosti vozidla - signál PWM je neplatný
P1506 = zvýšení rychlosti vozidla - signál je nepravděpodobný
P1508 = Dodatečná úprava - Režim nesprávného použití - Zkontrolujte světlo motoru požadované EAS-3 prostřednictvím zprávy CAN
P150F = Hladina oleje - nízká hladina při spuštění
P1510 = Dodatečná úprava - Režim nesprávného použití - Je požadována červená výstražná indikace
P151A = dočišťování - režim nesprávného použití - úroveň 1
P151B = dočišťování - režim nesprávného použití - úroveň 2
P151C = dočišťování - režim nesprávného použití - úroveň 3
P151D = dočišťování - režim nesprávného použití - úroveň 4
P151E = Dodatečná úprava - Režim nesprávného použití - Úroveň 4 prodloužena
P1524 = snímač tlaku motorového oleje (F810) - tlak oleje je nízký
P1526 = CAN komunikace - Rychlost požadavku ventilátoru (CM1) - Nesprávný signál
P1529 = Odlučovač větrání klikové skříně - příliš nízká rychlost otáčení
P153A = Hadice větrání klikové skříně - zjištěno odpojení
P153B = snímač rychlosti ventilace klikové skříně - podkročení rychlosti ventilátoru klikové skříně nebo porucha snímače
P153C = Snímač rychlosti ventilace klikové skříně - Překročení rychlosti ventilace rotoru klikové skříně nebo porucha snímače
P1556 = snímač hladiny chladicí kapaliny - hladina je nepravděpodobná
P1558 = Snímač hladiny chladicí kapaliny - signální napětí kolíku ECU pin C07 je příliš nízké
P1559 = Snímač hladiny chladicí kapaliny - signální napětí kolíku ECU pin C07 je příliš vysoké
P1560 = hladina chladicí kapaliny - hladina nízká
P1563 = Napájení - příliš nízké napětí
P1580 = snímač otáček turba (F683) - nízká porucha rychlosti otáček
P1581 = snímač otáček turba (F683) - porucha vysoké rychlosti turba
P1601 = ECU (D365) - Interní chyba 3
P1602 = ECU (D365) - Interní chyba - Aplikace není k dispozici
P160A = ECU (D365) - Interní chyba 5
P1642 = napájení čidla 14 V (D365) - reference pod rozsahem
P1643 = napájení čidla 14 V (D365) - reference přes rozsah
P1644 = napájení 5 V senzoru (D365) - reference přes rozsah
P1645 = napájení 5 V senzoru (D365) - reference pod rozsahem
P1650 = Červená výstražná indikace - přerušený obvod vývodu B08 ECU
P1651 = Červená výstražná indikace - zkrat na kostru na kolíku ECU B08
P1652 = Červená výstražná indikace - Zkrat k napájení na kolíku ECU B08
P1653 = Zkontrolujte světlo motoru - Přerušený obvod na kolíku B04 ECU
P1655 = Zkontrolujte kontrolku motoru - zkrat na pin B04 ECU
P1658 = ECU (D365) - interní chyba 4.
P1674 = ECU (D365) - interní chyba 7
P1675 = ECU (D365) - interní chyba 8.
P1676 = ECU (D365) - interní chyba 9.
P1677 = ECU (D365) - Interní chyba 10
P1678 = ECU (D365) - interní chyba 11.
P1679 = ECU (D365) - Interní chyba 1
P1681 = ECU (D365) - interní chyba 12.
P1682 = snímač hladiny oleje - přerušený obvod na vývodu B35 ECU
P1683 = Čidlo hladiny oleje - Zkrat k napájení na kolíku ECU B35
P1684 = snímač hladiny oleje - zkrat na kostru na kolíku ECU B35
P1686 = Startér - Přerušený obvod na pinu B16 ECU
P1687 = Startér - Zkrat k napájení na pinu B16 ECU
P1688 = Startér - Zkrat na kostru na kolíku B16 ECU
P1693 = Řízení etherové kapaliny - Zkrat k napájení na pinu C04 ECU
P1694 = ovládání etherové kapaliny - zkrat na kostru na pinu C04 ECU
P1695 = VTG - během brzdění motorem nelze dosáhnout požadované hodnoty plnicího tlaku
P1696 = VTG - Nelze dosáhnout požadované hodnoty plnicího tlaku během brzdění motorem
P1704 = Lambda sonda (F834) - signál neplatný během doběhu
P1705 = Lambda sonda (F834) - příliš nízká dynamika signálu
P1706 = Lambda sonda (F834) - příliš vysoká dynamika signálu
P1707 = Lambda sonda (F834) - Signál je příliš vysoký ve srovnání s výstupem motoru
P1708 = Lambda sonda (F834) - Signál je příliš nízký ve srovnání se signálem NOx ze snímače ven z motoru
P1709 = Lambda sonda (F834) - signál neplatný během doběhu
P170A = Lambda sonda (F834) - signál snímače je příliš nízký
P170B = Lambda sonda (F834) - signál snímače je příliš vysoký
P170C = čidlo NOx před katalyzátorem (F844) - signál neplatný během doběhu
P170D = snímač NOx před katalyzátorem (F844) - příliš nízká dynamika signálu
P170E = NOx před snímačem katalyzátoru (F844) - příliš vysoká dynamika signálu
P170F = čidlo NOx před katalyzátorem (F844) - signál neplatný během doběhu
P1710 = NOx před věrohodností katalyzátoru - hodnota signálu nižší, než se očekávalo
P1711 = NOx před věrohodností katalyzátoru - hodnota signálu vyšší, než se očekávalo
P1712 = NOx před věrohodností katalyzátoru - hodnota signálu je mnohem nižší, než se očekávalo
P1713 = NOx před věrohodností katalyzátoru - hodnota signálu mnohem vyšší, než se očekávalo
P1715 = Tlak za snímačem BPV (F823) - nesprávná hodnota ve srovnání s referenční hodnotou
P1717 = Teplota za snímačem BPV (F853) - Skutečná teplota po BPV se liší od referenční hodnoty před teplotou DOC (F838)
P1718 = EGR řídící systém - offset EGR ovladače
P1719 = EGR řídící systém - offset EGR ovladače
P171A = Řídicí systém EGR - regulátor EGR dosáhl limitu
P171B = řídicí systém EGR - řídicí systém EGR reaguje příliš pomalu
P171C = řídicí systém EGR - řídicí systém EGR reaguje příliš pomalu
P171D = Před teplotou turbíny (předpokládané) - Mimo rozsah
P171E = řídicí systém EGR - řízení VTG má pozitivní posun
P171F = řídicí systém EGR - řízení VTG má záporný posun
P1720 = Turbo control - Controller dosáhne limitu
P1722 = BPV aktuátor (L020) - Nelze dosáhnout přikázané polohy
P1723 = Air Management Control - před regulátorem tlaku turbíny má pozitivní offset
P1724 = Air Management Control - předtím, než má regulátor tlaku turbíny negativní offset
P1725 = Řízení vzduchu - Před regulátorem tlaku turbíny
P1726 = Řízení vzduchu - Před tím, než regulátor tlaku turbíny reaguje příliš pomalu
P1727 = Rotační ovladač rychlosti (L037) - Chyba řízení polohy
P1729 = Stacionární regenerace - chyba časového limitu
P1751 = výstražná indikace MIL - zkrat na vývodu B23 ECU k napájení
P1863 = CAN komunikace - data režimu manévrování jsou mimo rozsah
P1961 = Vstřikovač 1 válce (B421) - zkrat na kostru na kolíku ECU A01
P1962 = Vstřikovač 1 válce (B421) - zkrat k napájení na kolíku ECU A01
P1964 = Vstřikovač válce 5 (B425) - zkrat na kostru na kolíku ECU A04
P1965 = Vstřikovač válce 5 (B425) - zkrat pro napájení na kolíku ECU A04
P1967 = Vstřikovač 3 válce (B423) - zkrat na kostru na kolíku ECU A05
P1968 = Vstřikovač 3 válce (B423) - zkrat k napájení na kolíku ECU A05
P1970 = Vstřikovač válce 6 (B426) - zkrat k zemi na kolíku ECU A08
P1971 = Vstřikovač válce 6 (B426) - zkrat pro napájení na kolíku ECU A08
P1973 = Vstřikovač 2 válce (B422) - zkrat k zemi na kolíku ECU A09
P1974 = Vstřikovač 2 válce (B422) - zkrat k napájení na vývodu A09 ECU
P1976 = Vstřikovač válce 4 (B424) - zkrat pro napájení na kolíku ECU A12
P1977 = Vstřikovač válce 4 (B424) - zkrat pro napájení na kolíku ECU A12
P2080 = teplota po čidle BPV (F853) - teplota vzduchu po turbíně mimo rozsah v době zapálení
P2104 = Systém ochrany motoru - stav varování
P2105 = Výstražná kontrolka - blíží se stav vypnutí
P2106 = Čidlo plynového pedálu - Limp-home aktivní
P2135 = Senzor pedálu akcelerátoru - pin B49 ECU a pin B45 ECU mimo rozsah vzhledem k nečinnému platnému spínači
P2147 = Čerpací jednotka, válec 1 B131, válec 2 B132 nebo válec 3 B133 - zkrat na kostru na kolíku ECU A26, kolíku ECU A34 nebo kolíku ECU A30
P2148 = Čerpací jednotka, válec 1 B131, válec 2 B132 nebo válec 3 B133 - zkrat pro napájení na kolíku ECU A26, kolíku ECU A34 nebo kolíku ECU A30
P2150 = Čerpací jednotka, válec 4 B134, válec 5 B135 nebo válec 6 B136 - zkrat na kostru na kolíku ECU A35, kolíku ECU A27 nebo kolíku ECU A31
P2151 = Čerpací jednotka, válec 4 B134, válec 5 B135 nebo válec 6 B136 - zkrat pro napájení na kolíku ECU A35, kolíku ECU A27 nebo kolíku ECU A31
P2169 = pohon BPV (L020) - přerušený obvod
P2170 = pohon BPV (L020) - zkrat na kostru
P2171 = pohon BPV (L020) - zkrat k napájení
P2181 = Systém chlazení motoru - teplota chladicí kapaliny motoru neodpovídá podmínkám
P2183 = Čidlo teploty chladicí kapaliny (F566) - Teplota nepravděpodobná
P2184 = Čidlo teploty chladicí kapaliny 2 - signální napětí kolíku EC19 kolíku C19 je příliš nízké
P2185 = Čidlo teploty chladicí kapaliny 2 - signální napětí kolíku EC19 kolíku C19 je příliš vysoké
P2199 = Čidlo vlhkosti (F852) - Teplota vzduchu před kompresorem mimo rozsah při zapnutém klíči zapalování
P2226 = Senzor okolního tlaku v ECU PMCI-2 (D365) - Tlak okolního vzduchu mimo rozsah v době zapálení
P2227 = Čidlo okolního tlaku v ECU PMCI-2 (D365) - chyba rychlosti změny
P2228 = Senzor okolního tlaku v ECU PMCI-2 (D365) - Tlak je příliš nízký
P2229 = Čidlo okolního tlaku v PMCI-2 ECU (D365) - tlak je příliš vysoký
P2237 = Lambda sonda (F834) - Přerušený obvod na kolíku ECU C45
P2238 = Lambda sonda (F834) - signál kolíku C45 ECU je příliš nízký
P2239 = Lambda sonda (F834) - signál kolíku C45 ECU je příliš vysoký
P2264 = Senzor vody v palivu - detekována voda v palivu
P2266 = Voda v palivovém senzoru - signální napětí kolíku B27 ECU je příliš nízké
P2275 = Voda v palivovém senzoru - příliš vysoké signální napětí kolíku A52 na ECU
P2425 = Čidlo ventilu EGR (L033) - Přerušený obvod na kolíku ECU C05
P242B = Komunikace CAN - Systém dodatečné úpravy, Po teplotě DPF (AT1OG2) - Nesprávný signál
P2457 = teplota EGR - teplota je příliš vysoká
P2458 = CAN komunikace - Ruční regenerační silový spínač (CM1) - Nesprávný signál
P2459 = Komunikace CAN - Přepínač blokování ruční regenerace (CM1) - Nesprávný signál
P245A = pohon obtokového ventilu chladiče EGR - otevřený obvod na pinu C70 ECU
P250A = Hladina oleje - nízká hladina
P250B = Hladina oleje - spuštění je nepravděpodobné
P250C = Snímač hladiny oleje - pin EC35 B35 mimo rozsah, příliš nízký
P250E = Hladina oleje - hladina má tendenci být nízká
P250F = Hladina oleje - příliš nízká hladina
P252F = Hladina oleje - hladina vysoko
P253B = Komunikace CAN - Přepínač PTO (PTO) - Nesprávný signál
P2541 = Čidlo tlaku paliva (F801) - signální napětí kolíku A50 na ECU je příliš nízké
P2542 = Čidlo tlaku paliva (F801) - signální napětí kolíku A50 na ECU je příliš vysoké
P2544 = komunikace CAN - Spínač brzdy motoru (VIC Proprietary B) - Nesprávný signál
P2558 = Snímač hladiny chladicí kapaliny - signální napětí kolíku ECU pin C07 je příliš nízké
P2559 = Snímač hladiny chladicí kapaliny - signální napětí kolíku ECU pin C07 je příliš vysoké
P2560 = Hladina chladicí kapaliny - Hladina je příliš nízká
P2562 = Rotační ovladač rychlosti (L037) - snímač polohy
P2563 = Rotační ovladač rychlosti (L037) - abnormalita řízení polohy
P2579 = snímač otáček turba (F683) - iracionální porucha rychlosti otáček
P2580 = snímač otáček turba (F683) - signální napětí kolíku EC87 kolíku C87 je příliš nízké
P2581 = snímač otáček turba (F683) - signální napětí kolíku EC87 kolíku C87 je příliš vysoké
P2602 = Snímač otáček čerpadla chladicí kapaliny (F805) - otáčky pod rozsahem
P2603 = Snímač otáček čerpadla chladicí kapaliny (F805) - otáčky v rozsahu
P2609 = Ether start ventil - přerušený obvod na pinu C04 a / nebo pinu C26 na ECU
P3003 = Napájení - napájecí napětí je nízké
P30B3 = komunikace CAN - dočišťování - rychlost zpráv z EAS-3 je příliš nízká
P3405 = MX motorový brzdový válec 1 (B411) - přerušený obvod na kolíku ECU A17
P3407 = MX motorový brzdový válec 1 (B411) - zkrat na kostru na kolíku ECU A17
P3408 = MX motorový brzdový válec 1 (B411) - zkrat pro napájení na kolíku ECU A17
P3413 = MX motorový brzdový válec 5 (B415) - otevřený obvod A13 pin A13
P3415 = MX motorový brzdový válec 5 (B415) - zkrat na kostru na kolíku ECU A13
P3416 = MX motorový brzdový válec 5 (B415) - zkrat pro napájení na kolíku ECU A13
P3421 = MX motorový brzdový válec 3 (B413) - otevřený obvod, pin A24, ECU
P3423 = MX motorový brzdový válec 3 (B413) - zkrat na kostru na kolíku ECU A24
P3424 = MX motorový brzdový válec 3 (B413) - zkrat pro napájení na pin A24 ECU
P3429 = MX motorový brzdový válec 6 (B416) - otevřený obvod kolíku EC20 A20
P3431 = MX motorový brzdový válec 6 (B416) - zkrat na kostru na kolíku ECU A20
P3432 = MX motorový brzdový válec 6 (B416) - zkrat pro napájení na kolíku ECU A20
P3437 = MX motorový brzdový válec 2 (B412) - otevřený obvod, pin A16, ECU
P3439 = MX motorový brzdový válec 2 (B412) - zkrat na kostru na kolíku ECU A16
P3440 = MX motorový brzdový válec 2 (B412) - zkrat pro napájení na kolíku ECU A16
P3445 = MX motorový brzdový válec 4 (B414) - ECU pin A21 otevřený obvod
P3447 = MX motorový brzdový válec 4 (B414) - zkrat na kostru na kolíku ECU A21
P3448 = MX motorový brzdový válec 4 (B414) - zkrat pro napájení na kolíku ECU A21
P3750 = Teplota výfukových plynů před snímačem DOC (F838) - pin ECU B17, příliš vysoké napětí
P3751 = Teplota výfukových plynů před snímačem DOC (F838) - pin B17 ECU, příliš nízké napětí
P3752 = Teplota výfukových plynů před snímačem DOC (F838) - pin B17 ECU, signál nepravděpodobný
P3753 = Teplota výfukových plynů před snímačem DPF (F839) - pin B18 ECU, příliš vysoké napětí
P3754 = Teplota výfukových plynů před snímačem DPF (F839) - pin ECU B18, příliš nízké napětí
P3755 = Teplota výfukových plynů před snímačem DPF (F839) - pin B18 ECU, signál nepravděpodobný
P3756 = Teplota výfukových plynů po čidle DPF (F840) - pin B19 ECU, příliš vysoké napětí
P3757 = Teplota výfukových plynů za snímačem DPF (F840) - pin B19 ECU, příliš nízké napětí
P3758 = Teplota výfukových plynů za snímačem DPF (F840) - pin B19 ECU, signál nepravděpodobný
P3759 = snímač tlaku DPF (F837) - pin A70 ECU, příliš vysoké napětí
P3760 = snímač tlaku DPF (F837) - pin A70 ECU, příliš nízké napětí
P3761 = snímač tlaku DPF (F837) - pin A70 ECU, signál je nepravděpodobný při zapnutí klíče
P3762 = snímač tlaku DPF (F837) - pin A70 ECU, signál nepravděpodobný
P3763 = snímač tlaku DPF (F837) - pin ECU B45, příliš vysoké napětí
P3764 = snímač tlaku DPF (F837) - pin ECU B45, příliš nízké napětí
P3765 = snímač tlaku DPF (F837) - pin ECU B45, signál je nepravděpodobný při zapnutí klíče
P3766 = snímač tlaku DPF (F837) - pin B45 ECU, signál nepravděpodobný
P3767 = snímač tlaku DPF (F837) - výstupní tlak je příliš vysoký, středně těžká úroveň
P3768 = Dieselový oxidační katalyzátor (DOC) - účinnost konverze HC nízká
P3769 = Katalyzátor oxidace nafty (DOC) - nárůst teploty není dostatečný
P3770 = Katalyzátor oxidace nafty (DOC) - nebyl zjištěn
P3771 = Teplota výfukových plynů před snímačem DPF (F839) - Teplota je příliš vysoká, nejméně závažná
P3772 = Teplota výfukových plynů před snímačem DPF (F839) - Teplota je příliš vysoká, nejvyšší úroveň
P3773 = Teplota výfukových plynů před snímačem DOC (F838) - Teplota je příliš vysoká, středně těžká (během neregenerace)
P3774 = Teplota výfukových plynů před snímačem DPF (F839) - Teplota příliš vysoká během neregenerace
P3775 = Katalyzátor oxidace nafty (DOC) - Byl zjištěn neočekávaný nárůst teploty během neregenerace
P3776 = Katalyzátor oxidace nafty (DOC) - úroveň kompenzace je příliš vysoká
P3777 = Dávkovací modul, palivo (L073) - Dávkovač degradován
P3778 = Dávkovací modul, palivo (L073) - Dávkovač degradován
P3779 = Filtr pevných částic (DPF) - příliš nízká účinnost filtru
P3780 = Teplota výfukových plynů za snímačem DPF (F840) - Teplota je příliš vysoká, nejvyšší úroveň
P3781 = Filtr pevných částic (DPF) - nebyl detekován
P3782 = Filtr pevných částic (DPF) - příliš častá regenerace
P3783 = Teplota výfukových plynů za snímačem DPF (F840) - Teplota je příliš vysoká, nejméně závažná
P3784 = Teplota výfukových plynů za snímačem DPF (F840) - Teplota je příliš vysoká, středně těžká (během neregenerace)
P3785 = Filtr pevných částic (DPF) - Diferenční tlak je příliš vysoký
P3786 = Teplota výfukových plynů za snímačem DPF (F840) - Teplota je příliš vysoká, středně silná
P3787 = snímač tlaku DPF (F837) - vysoká úroveň sazí (4)
P3788 = snímač tlaku DPF (F837) - hladina pevných částic nízká (1) nebo střední (2)
P3789 = snímač tlaku DPF (F837) - vysoká hladina sazí (3)
P3790 = snímač tlaku DPF (F837) - tlakové potrubí odpojeno
P3791 = Filtr pevných částic (DPF) - Regenerace dokončena, ale nedostatečná
P3792 = Inhibit switch - Používá se na sazech úrovně 1 nebo vyšší
P3793 = Filtr pevných částic (DPF) - filtr je vážně poškozený
P3794 = filtr pevných částic (DPF) - filtr nahrazen tlumičem výfuku
P3795 = Filtr pevných částic (DPF) - Stacionární regenerace dokončena, ale nedostatečná
P3796 = Teplota výfukových plynů před snímačem katalyzátoru SCR (F841) - pin A21 ECU, příliš vysoké napětí
P3797 = Teplota výfukových plynů před snímačem katalyzátoru SCR (F841) - pin A21 ECU, příliš nízké napětí
P3798 = Teplota výfukových plynů před snímačem katalyzátoru SCR (F841) - pin A21 ECU, signál nepravděpodobný
P3799 = Teplota výfukových plynů před snímačem katalyzátoru SCR (F841) - signál je nepravděpodobný
P3800 = Teplota výfukových plynů za snímačem katalyzátoru SCR (F842) - kolík ECU B31, příliš vysoké napětí
P3801 = teplota výfukových plynů po čidle katalyzátoru SCR (F842) - pin ECU B31, příliš nízké napětí
P3802 = teplota výfukových plynů za snímačem katalyzátoru SCR (F842) - kolík ECU B31, signál nepravděpodobný
P3803 = Teplota výfukových plynů po čidle katalyzátoru SCR (F842) - signál je nepravděpodobný
P3804 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - hodnota signálu nižší, než se očekávalo (během jízdy)
P3805 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - hodnota signálu vyšší, než se očekávalo (během jízdy)
P3806 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - Zahřívání snímače se nezdařilo
P3807 = NOx za snímačem katalyzátoru (F843) - Napájení mimo rozsah
P3808 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - Chyba prvku ohřívače
P3809 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - chyba signálu NOx
P3810 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - hodnota signálu vyšší, než se očekávalo
P3811 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - hodnota signálu nižší, než se očekávalo
P3812 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - chyba komunikace CAN 1
P3813 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - hodnota signálu vyšší, než se očekávalo (během doběhu)
P3814 = EAS-3 akční člen ECU (D375) - chyba komunikace CAN
P3815 = Teplota výfukových plynů po čidle katalyzátoru SCR (F842) - Teplota je příliš vysoká, nejtěžší úroveň
P3816 = SCR katalyzátor - nebylo dosaženo účinnosti redukce
P3817 = Výfuková kapalina z nafty (DEF) - nesprávná kvalita kapaliny
P3818 = NOx za snímačem katalyzátoru (F843) - Chyba ohřevu snímače
P3819 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - četnost odezvy příliš nízká
P3820 = snímač teploty / hladiny DEF (F851) - úroveň DEF nízká, středně těžká úroveň
P3821 = snímač teploty / hladiny DEF (F851) - prázdná nádrž DEF
P3822 = snímač teploty / hladiny DEF (F851) - hladina DEF je nízká, nejméně závažná
P3823 = ventil ohřívače nádrže (L076) - Selhání roztavení nádrže DEF
P3824 = Teplota výfukových plynů před snímačem katalyzátoru SCR (F841) - Teplota je příliš vysoká, středně těžká (během neregenerace)
P3825 = Teplota výfukových plynů po čidle katalyzátoru SCR (F842) - Teplota je příliš vysoká, středně těžká (během neregenerace)
P3826 = Teplota výfukových plynů před snímačem katalyzátoru SCR (F841) - Teplota je příliš vysoká, nejvyšší úroveň (během neregenerace)
P3827 = Teplota výfukových plynů po čidle katalyzátoru SCR (F842) - Teplota je příliš vysoká, nejvyšší úroveň (během neregenerace)
P3828 = NOx před snímačem katalyzátoru (F844) - hodnota signálu vyšší, než se očekávalo
P3829 = SCR katalyzátor - nebyl detekován
P3830 = Modul sání paliva (L072) - pin EC0 B07, zkrat k zemi nebo přerušený obvod
P3831 = Modul sání paliva (L072) - pin ECU B07, zkrat k napájení
P3832 = Dávkovací modul, palivo (L073) - pin A05 ECU, příliš nízké napětí
P3833 = Modul sání paliva (L072) - Tlak paliva je nepravděpodobný
P3834 = Modul sání paliva (L072) - Uzavírací ventil paliva uvízl v zavřené poloze
P3835 = Dávkovací modul, palivo (L073) - Únik palivového okruhu
P3836 = Modul sání paliva (L072) - Omezený přívod paliva
P3837 = Modul sání paliva (L072) - signál tlaku nepravděpodobný
P3838 = Modul sání paliva (L072) - pin A72 ECU, příliš vysoké napětí
P3839 = Modul sání paliva (L072) - pin ECU A72, příliš nízké napětí
P3840 = Uzavírací ventil vzduchu (L071) - Zaseknutý v zavřené poloze
P3841 = Uzavírací ventil vzduchu (L071) - pin A32 ECU, zkrat k zemi nebo otevřený obvod
P3842 = Uzavírací ventil vzduchu (L071) - pin A32 ECU, zkrat k napájení
P3843 = Modul čerpadla (L074) - Nelze naplnit
P3844 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba 1
P3845 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - chyba komunikace CAN s EAS-3 ECU
P3846 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - CAN zpráva z EAS-3 ECU nesprávná
P3847 = ventil, dávkování (L075) - pin A12 ECU, zkrat k napájení
P3848 = Dávkovací ventil (L075) - pin A12 ECU, zkrat k zemi nebo přerušený obvod
P3849 = ventil, dávkování (L075) - pin A32 ECU, zkrat k napájení
P3850 = ventil, dávkování (L075) - pin A32 ECU, zkrat na kostru
P3851 = DEF snímač teploty / hladiny (F851) - ECU pin A59, zkrat k napájení
P3852 = DEF snímač teploty / hladiny (F851) - pin A59 ECU, zkrat k zemi
P3853 = DEF snímač teploty / hladiny (F851) - ECU pin A79, zkrat k napájení
P3854 = DEF snímač teploty / hladiny (F851) - ECU pin A79, zkrat na kostru
P3855 = Čidlo, teplota / hladina DEF (F851) - teplotní signál je nepravděpodobný, příliš vysoký
P3856 = Čidlo, teplota / hladina DEF (F851) - signál teploty nepravděpodobný, příliš nízký
P3857 = Modul čerpadla (L074) - pin A24 ECU, zkrat na napájení
P3858 = Modul čerpadla (L074) - pin A24 ECU, zkrat na kostru
P3859 = Modul čerpadla (L074) - pin A24 ECU, přerušený obvod
P3860 = Modul čerpadla (L074) - Inicializace se nezdařila
P3861 = Modul čerpadla (L074) - pin A65 ECU, zkrat k napájení
P3862 = Modul čerpadla (L074) - pin A65 ECU, zkrat na kostru
P3863 = Modul čerpadla (L074) - pin A65 ECU, přerušený obvod
P3864 = Modul čerpadla (L074) - pin A17 ECU, zkrat k napájení
P3865 = Modul čerpadla (L074) - pin A17 ECU, zkrat na kostru
P3866 = Modul čerpadla (L074) - Signál tlaku nepravděpodobný, příliš nízký
P3867 = Modul čerpadla (L074) - Signál tlaku nepravděpodobný, příliš vysoký
P3868 = Modul čerpadla (L074) - zkrat na vývodu A03 ECU k napájení
P3869 = Modul čerpadla (L074) - vývod A03 ECU, zkrat na kostru
P3870 = Modul čerpadla (L074) - otevřený obvod vývodu A03 ECU
P3871 = Ohřívač nádrže ventilu (L076) - pin A85 ECU, zkrat k napájení
P3872 = Ohřívač nádrže ventilu (L076) - pin A85 ECU, zkrat na kostru
P3873 = Ohřívač nádrže ventilu (L076) - pin A85 ECU, přerušený obvod
P3874 = ventil ohřívače nádrže (L076) - ohřívač je zaseknutý
P3875 = Tlakové vedení topného prvku (L077) - pin A01 ECU, zkrat k napájení
P3876 = Tlakové vedení topného prvku (L077) - pin A01 ECU, zkrat na kostru
P3877 = Tlakové vedení topného prvku (L077) - pin A01 ECU, přerušený obvod
P3878 = Topný článek v řadě (L079) - pin A48 ECU, zkrat k napájení
P3879 = Topný článek v řadě (L079) - ECU pin A48, zkrat na kostru
P3880 = Topný článek in-line (L079) - ECU pin A48, přerušený obvod
P3881 = Zpětné vedení topného prvku (L078) - pin A02 ECU, zkrat k napájení
P3882 = Topný článek, zpětné vedení (L078) - ECU pin A02, zkrat na kostru
P3883 = Zpětné vedení topného prvku (L078) - pin A02 ECU, přerušený obvod
P3884 = Modul čerpadla (L074) - Chyba teplotního signálu 1
P3885 = Modul čerpadla (L074) - Chyba teplotního signálu 2
P3886 = Modul čerpadla (L074) - Chyba teplotního signálu 3
P3887 = Modul čerpadla (L074) - Chyba signálu teploty ohřívače 1
P3888 = Modul čerpadla (L074) - Chyba signálu teploty ohřívače 2
P3889 = Modul čerpadla (L074) - Teplotní signál je nepravděpodobný
P3890 = Modul čerpadla (L074) - Během studeného startu je nepravděpodobný teplotní signál
P3891 = Modul čerpadla (L074) - Teplotní signál není k dispozici
P3892 = Modul čerpadla (L074) - signál teploty topného tělesa je nepravděpodobný
P3893 = Modul čerpadla (L074) - Signál teploty ohřívače je nepravděpodobný během studeného startu
P3894 = Modul čerpadla (L074) - Chyba teplotního signálu 4
P3895 = Modul čerpadla (L074) - Chyba prvku ohřívače
P3896 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - vnitřní teplotní signál je nepravděpodobný
P3897 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - Teplota je příliš vysoká, středně těžká úroveň
P3898 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - pin ECU B06 nebo B07 nebo B08 nebo B09, příliš vysoké napětí
P3899 = EAS-3 akční člen ECU (D375) - pin ECU B06 nebo B07 nebo B08 nebo B09, zkrat na kostru
P3900 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní řídicí relé zaseknuto
P3901 = relé ohřívače vedení (R026) - strana spínače, zkrat na napájení
P3902 = EAS-3 akční člen ECU (D375) - pin ECU A46 nebo A86, zkrat na napájení
P3903 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - ECU pin A46 nebo A86, zkrat na kostru
P3904 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - Zkrat k napájení ventilu ohřívače nádrže
P3905 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - Zkrat na zem, ventil ohřívače nádrže
P3906 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - ECU pin A05, zkrat na napájení
P3907 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - ECU pin A05, zkrat na kostru
P3908 = Reléové topné relé (R026) - pin ECU B41 nebo B30, zkrat na napájení
P3909 = Relé topení linky (R026) - pin ECU B41 nebo B30, zkrat na kostru
P3910 = Reléové topné relé (R026) - pin B41 nebo B30 ECU, přerušený obvod
P3911 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba
P3912 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba 2
P3913 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba 3.
P3914 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba 4.
P3915 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - nesprávný software
P3916 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba 5
P3917 = ECU, pohon EAS-3 (D375) - napájecí napětí snímače mimo rozsah, vysoké
P3918 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - chyba komunikace 1
P3919 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - chyba komunikace 2
P3920 = EAS-3 akční člen ECU (D375) - chyba komunikace CAN
P3921 = Dávkovací ventil (L075) - Signál není přítomen nebo je nepravděpodobný
P3922 = Modul čerpadla (L074) - Zpětný ventil, zablokovaný v zavřené poloze
P3923 = Modul čerpadla (L074) - Vytvoření tlaku se nezdařilo
P3924 = Modul čerpadla (L074) - Nízký řídicí tlak dávkování
P3925 = Modul čerpadla (L074) - vysoký řídicí tlak dávkování
P3926 = Modul čerpadla (L074) - Příliš vysoký tlak
P3927 = Modul čerpadla (L074) - Žádné snížení tlaku
P3928 = ventil ohřívače nádrže (L076) - není dosažena provozní teplota DEF
P3929 = Modul čerpadla (L074) - Neúplné proplachování
P3930 = Modul čerpadla (L074) - Tlakové potrubí je ucpané
P3931 = Modul čerpadla (L074) - Tlakové vedení omezeno
P3932 = Modul čerpadla (L074) - Stabilizace tlaku selhala
P3933 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - Chyba komunikace, časový limit zapnutí
P3934 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - chyba komunikace, časový limit převodu
P3935 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - vnitřní teplota, mimo rozsah, vysoká
P3936 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - vnitřní teplota, mimo rozsah, nízká
P3937 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - vnitřní teplota 1, mimo rozsah, vysoká
P3938 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - vnitřní teplota 1, mimo rozsah, nízká
P3939 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba napětí
P3940 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba napětí 2
P3941 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba napětí 3
P3942 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba napětí 4
P3943 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba napětí 5
P3944 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba napětí 6
P3945 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba napětí 7.
P3946 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - napájecí napětí snímače příliš vysoké
P3947 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - napájecí napětí snímače je příliš nízké
P3948 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba 5.
P3949 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba 6.
P3950 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - interní chyba 7.
P3951 = EAS-3 ECU (D374) - chyba komunikace CAN
P3952 = NOx před snímačem katalyzátoru (F844) - Napájení je příliš nízké
P3953 = NOx před snímačem katalyzátoru (F844) - Chyba prvku ohřívače
P3954 = NOx před snímačem katalyzátoru (F844) - chyba signálu NOx
P3955 = NOx před snímačem katalyzátoru (F844) - chyba komunikace CAN 1
P3956 = NOx před snímačem katalyzátoru (F844) - Chyba ohřevu snímače
P3957 = NOx před snímačem katalyzátoru (F844) - porucha zahřívání snímače
P3958 = NOx před snímačem katalyzátoru (F844) - chyba signálu kyslíku
P3959 = NOx před snímačem katalyzátoru (F844) - napájecí napětí mimo rozsah
P3960 = NOx před snímačem katalyzátoru (F844) - chyba komunikace CAN 2
P3961 = NOx před snímačem katalyzátoru (F844) - chyba komunikace CAN 3
P3962 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - chyba komunikace CAN 2
P3963 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - chyba komunikace CAN 3
P3964 = EAS-3 ECU (D374) - nesprávné vypnutí
P3965 = EAS-3 ECU (D374) - Interní chyba 1
P3966 = Katalyzátor oxidace nafty (DOC) - zablokovaný
P3967 = teplota výfukových plynů před snímačem katalyzátoru SCR (F841) - diferenciální signál je nepravděpodobný
P3968 = Modul čerpadla (L074) - Neúplné proplachování
P3969 = ventil ohřívače nádrže (L076) - chyba ohřevu
P3970 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - Napájení mimo rozsah
P3971 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - nesprávná data v rozsahu, vysoká
P3972 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - nesprávná data v rozsahu nízká
P3973 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - data jsou nepravidelná
P3974 = Katalyzátor oxidace nafty (DOC) - trvalé zhoršení
P3975 = Inhibit switch - Blokování regenerace na základě časovače
P3976 = Filtr pevných částic (DPF) - nelze dokončit regeneraci založenou na časovači
P3977 = SCR katalyzátor - degradace účinnosti
P3978 = Modul čerpadla (L074) - chyba degradace dávkovacího systému
P3979 = NOx před snímačem katalyzátoru (F844) - data jsou nepravidelná nebo data nejsou platná
P3980 = Skladování uhlovodíků - příliš vysoká hladina
P3981 = Skladování uhlovodíků - příliš vysoká hladina
P3982 = skladování H2O - úroveň příliš vysoká
P3983 = NOx po čidle katalyzátoru (F843) - přerušení napájení
P3984 = EAS-3 aktuátor ECU (D375) - Napájení je příliš nízké
P3985 = Modul čerpadla L074 - Chyba plnění
P3986 = NOx před snímačem katalyzátoru (F844) - přerušení napájení
U0011 = CAN komunikace - hardwarový nebo softwarový problém ve V-CAN
U0101 = CAN komunikace - z přenosu (ETC1) - příliš nízká rychlost zpráv
U0103 = Komunikace CAN - Z přenosu (ETC2) - Příliš nízká rychlost zpráv
U0104 = CAN komunikace - Z kabiny ECU (CCVS1) - Příliš nízká rychlost zpráv
U0105 = CAN komunikace - Od systému dodatečné úpravy (informace o testu DPF proprietární B) - Příliš nízká četnost zpráv
U0113 = komunikace CAN - rychlost zpráv ze systému následného zpracování emisí příliš nízká (A-CAN)
U0120 = CAN komunikace - Z přenosu (ETC7) - Příliš nízká rychlost zpráv
U0128 = CAN komunikace - Z ECU v kabině (CCVS2) - Příliš nízká rychlost zpráv
U0129 = Komunikace CAN - Z ECU v kabině (EBC1) - Příliš nízká rychlost zpráv
U0133 = Komunikace CAN - Z řízení stability vozidla (VDC1) - Příliš nízká rychlost zpráv
U0142 = CAN komunikace - z kabiny ECU (TD) - přenosová rychlost příliš nízká
U0143 = CAN komunikace - Z kabiny ECU (EEC2) - Rychlost zpráv je příliš nízká
U0155 = Komunikace CAN - Z ECU v kabině (XX do motoru A) - Rychlost zpráv je příliš nízká
U0156 = CAN komunikace - Z kabiny ECU (VIC Proprietary B) - Rychlost zpráv je příliš nízká
U0157 = CAN komunikace - Z palubní ECU (AMB) - Příliš nízká rychlost zpráv
U0291 = Komunikace CAN - Z přenosu (TCFG2) - Rychlost zpráv je příliš nízká
U0404 = Komunikace CAN - Přenos zvoleného rychlostního stupně (ETC2) - Nesprávný signál
U0405 = Komunikace CAN - Z ECU v kabině (CCVS1) - Příliš vysoká rychlost zpráv
U0417 = CAN komunikace - Z kabiny ECU (CCVS2) - Příliš vysoká rychlost zpráv
U0418 = Komunikace CAN - Z kabiny ECU (EBC1) - Příliš vysoká rychlost zpráv
U1001 = CAN komunikace - systém dodatečné úpravy vyžaduje stav limp-home (A-CAN)
U1004 = CAN komunikace - dodatečná úprava - porucha s reakcí motoru mimo rozsah (A-CAN)
U1005 = CAN komunikace - ze systému dodatečné úpravy (informace o testu DPF proprietární B) - rychlost hlášení příliš vysoká
U1010 = komunikace CAN - Čidlo teploty výfukových plynů před DPF (A1DOC) - Nesprávný signál
U1011 = CAN komunikace - Hardwarový nebo softwarový problém v E-CAN
U1012 = komunikace CAN - systém dodatečné úpravy - regenerace DPF byla přerušena mimo rozsah
U1013 = CAN komunikace - Čidlo teploty výfukových plynů před DOC (A1DOC) - Nesprávný signál
U1014 = CAN komunikace - Hardwarový nebo softwarový problém v D-CAN
U1015 = CAN komunikace - hardwarový nebo softwarový problém v A-CAN
U1016 = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (A1DOC) - rychlost zpráv je příliš nízká
U1017 = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (A1DOC) - rychlost zpráv je příliš vysoká
U1046 = Rotační ovladač rychlosti (L037) - monitorování napájecího napětí
U1047 = Rotační pohon (L037) - stírání mimo rozsah
U1048 = Rotační ovladač rychlosti (L037) - detekuje zkrat na kostru / baterii
U104B = Turbo control VTG (L037) - Interní porucha odporu CAN
U104C = Turbo control VTG (L037) - CAN komunikace
U104D = otáčky pohonu (L037) - inicializace
U1069 = Komunikace CAN - Čidlo tlakové vlhkosti (AAI) - Nesprávný signál
U1070 = CAN komunikace - Čidlo teploty vlhkosti (AAI) - Nesprávný signál
U1071 = CAN komunikace - Relativní vlhkost (AAI) - Nesprávný signál
U1072 = komunikace CAN - ze snímače vlhkosti (AAI) - příliš vysoká rychlost zpráv
U1073 = Komunikace CAN - Ze snímače vlhkosti (AAI) - Příliš nízká rychlost zpráv
U1101 = komunikace CAN - z přenosu (ETC1) - příliš vysoká rychlost zpráv
U1103 = komunikace CAN - z přenosu (ETC2) - příliš vysoká rychlost zpráv
U1104 = CAN komunikace - Z adaptivního tempomatu (ACC1) - Příliš nízká rychlost zpráv
U1105 = Komunikace CAN - Spínač zastavení motoru (XX na chráněný motor A) - Nesprávný signál
U1106 = komunikace CAN - dočišťování - chyba časového limitu (A-CAN)
U1107 = CAN komunikace - dočišťování - chybná chyba (A-CAN)
U1110 = CAN komunikace - Z retardéru (RC1) - Rychlost zpráv je příliš nízká
U1111 = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (SCR1) - rychlost zpráv příliš vysoká
U1112 = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (SCR1) - příliš nízká rychlost zpráv
U1113 = komunikace CAN - rychlost zpráv ze systému následného zpracování emisí příliš vysoká (A-CAN)
U1114 = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (TI1) - příliš nízká rychlost zpráv
U1115 = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (TI1) - příliš vysoká rychlost zpráv
U1116 = CAN komunikace - Systém dodatečné úpravy výfukových plynů, po procentu O2 senzoru NOx (PropB_ExhaustGasCorrected) - Nesprávný signál
U1117 = Komunikace CAN - Systém dodatečné úpravy, po korekci hodnoty NOx na katalyzátoru NOx (PropB_ExhaustGasCorrected) - Nesprávný signál
U1118 = Komunikace CAN - Systém dodatečné úpravy výfukových plynů, po čidle NOx katalyzátoru (PropB_ExhaustGasCorrected) - Nesprávný signál
U1119 = CAN komunikace - Z brzdového systému (TSC1_BE) - Příliš vysoká rychlost zpráv
U111A = CAN komunikace - Systém dodatečné úpravy výfukových plynů, před senzorem NOx katalyzátoru (PropB_ExhaustGasCorrected) - Nesprávný signál
U111B = komunikace CAN - systém dodatečné úpravy výfukových plynů, před procentem O2 senzoru NOx (PropB_ExhaustGasCorrected) - nesprávný signál
U111C = komunikace CAN - systém dodatečné úpravy výfukových plynů, než senzor NOx katalyzátoru opravil hodnotu NOx (PropB_ExhaustGasCorrected) - nesprávný signál
U111D = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (PropB_ExhaustGasCorrected) - rychlost hlášení příliš nízká
U111E = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (PropB_ExhaustGasCorrected) - rychlost hlášení příliš vysoká
U111F = komunikace CAN - systém dodatečné úpravy, požadavek na provozní režim (patentovaný B ACM) - nesprávný signál
U1120 = komunikace CAN - z brzdového systému (TSC1_BE) - příliš nízká rychlost zpráv
U1121 = CAN komunikace - z přenosu (TSC1_TE) - rychlost zprávy příliš vysoká
U1122 = CAN komunikace - z přenosu (TSC1_TE) - rychlost zprávy příliš nízká
U1123 = CAN komunikace - Z kabiny ECU (TSC1_VE) - Rychlost zpráv je příliš vysoká
U1124 = CAN komunikace - Z ECU v kabině (TSC1_VE) - Příliš nízká rychlost zpráv
U1125 = CAN komunikace - Z externího zařízení (TSC1_SE) - Rychlost zpráv je příliš vysoká
U1126 = CAN komunikace - Z externího zařízení (TSC1_SE) - Rychlost zpráv je příliš nízká
U1127 = Komunikace CAN - Od brzdového systému k motorové brzdě (TSC1_BR) - Příliš vysoká rychlost zpráv
U1128 = Komunikace CAN - Od brzdového systému k motorové brzdě (TSC1_BR) - Rychlost zpráv je příliš nízká
U1129 = Komunikace CAN - Od přenosu k motorové brzdě (TSC1_TR) - Rychlost zpráv je příliš vysoká
U112A = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (proprietární B ACM) - rychlost zpráv je příliš nízká
U112B = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (proprietární B ACM) - rychlost zpráv příliš vysoká
U112C = komunikace CAN - systém následného čištění, spotřeba paliva (AT1FC1) - nesprávný signál
U112D = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (AT1FC1) - rychlost zpráv je příliš nízká
U112E = CAN komunikace - ze systému dodatečné úpravy (AT1FC1) - příliš vysoká rychlost zpráv
U112F = komunikace CAN - systém dodatečné úpravy, celkové množství použitého dávkovače HC (AT1HI) - nesprávný signál
U1130 = Komunikace CAN - Od přenosu k motorové brzdě (TSC1_TR) - Rychlost zpráv je příliš nízká
U1131 = komunikace CAN - z kabiny ECU (CM1) - přenosová rychlost příliš vysoká
U1132 = CAN komunikace - z kabiny ECU (CM1) - přenosová rychlost příliš nízká
U1133 = Komunikace CAN - Od externího zařízení k motorové brzdě (TSC1_SR) - Rychlost zpráv je příliš vysoká
U1134 = Komunikace CAN - Od externího zařízení k motorové brzdě (TSC1_SR) - Rychlost zpráv je příliš nízká
U1135 = komunikace CAN - z brzdového systému (HRW) - příliš vysoká rychlost zpráv
U1136 = CAN komunikace - Z brzdového systému (HRW) - Rychlost zpráv je příliš nízká
U1137 = komunikace CAN - od adaptivního tempomatu (TSC1_AE) - rychlost zpráv příliš vysoká
U1138 = Komunikace CAN - Od adaptivního tempomatu (TSC1_AE) - Příliš nízká rychlost zpráv
U1139 = Komunikace CAN - Od adaptivního tempomatu k motorové brzdě (TSC1_AR) - Rychlost zpráv je příliš vysoká
U113A = CAN komunikace - Od systému následného zpracování (AT1HI) - Příliš nízká rychlost zpráv
U113B = CAN komunikace - Od systému následného zpracování (AT1HI) - Příliš vysoká rychlost zpráv
U113C = komunikace CAN - systém dodatečné úpravy, stav ohřívače nádrže DEF (A1SCRDSI2) - nesprávný signál
U113D = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (A1SCRDSI2) - příliš nízká rychlost zpráv
U113E = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (A1SCRDSI2) - příliš vysoká rychlost zpráv
U113F = komunikace CAN - systém následného čištění, teplota výfukových plynů snímače po katalyzátoru (A1SCREGT) - nesprávný signál
U1141 = Komunikace CAN - Od adaptivního tempomatu k motorové brzdě (TSC1_AR) - Zpráva je příliš nízká
U1143 = komunikace CAN - z kabiny ECU (EEC2) - rychlost zpráv příliš vysoká
U114A = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (A1SCREGT) - rychlost zpráv příliš nízká
U114B = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (A1SCREGT) - rychlost zpráv příliš vysoká
U114C = komunikace CAN - systém následné úpravy, dávkované množství DEF (A1SCRDSI1) - nesprávný signál
U114D = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (A1SCRDSI1) - rychlost zpráv je příliš nízká
U114E = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (A1SCRDSI1) - rychlost zpráv příliš vysoká
U1155 = Komunikace CAN - Od ECU v kabině (XX po Proprietární motor A) - Rychlost zpráv je příliš vysoká
U1156 = CAN komunikace - Z kabiny ECU (VIC Proprietary B) - Rychlost zpráv je příliš vysoká
U1157 = Komunikace CAN - Z kabiny ECU (AMB) - Rychlost zpráv je příliš vysoká
U1158 = Komunikace CAN - Od turba (VNT k motoru B) - Rychlost zpráv je příliš vysoká
U1159 = Komunikace CAN - Od turba (VNT k motoru B) - Rychlost zpráv je příliš nízká
U1160 = Komunikace CAN - Skutečný úhel otevření turba (VNT to Engine Proprietary B) - Nesprávný signál
U1179 = Komunikace CAN - Nastavitelný spínač omezovače rychlosti (VIC Proprietary B) - Nesprávný signál
U1180 = CAN komunikace - Odhadované parazitní ztráty motoru (VIC Proprietary B) - Nesprávný signál
U1184 = Komunikace CAN - Spínač tempomatu (CCVS) - Nesprávný signál
U1188 = Komunikace CAN - Rychlost přední nápravy (EBC2) - Nesprávný signál
U1189 = CAN komunikace - Z retardéru (ERC1) - Příliš vysoká rychlost zpráv
U1190 = CAN komunikace - Z retardéru (ERC1) - Zpráva je příliš nízká
U1192 = CAN komunikace - Z přenosu (ETC7) - Příliš vysoká rychlost zpráv
U1193 = Komunikace CAN - Z kabiny ECU (DD) - Příliš vysoká rychlost zpráv
U1194 = CAN komunikace - z kabiny ECU (DD) - rychlost zpráv příliš nízká
U1197 = Komunikace CAN - Z brzdového systému (EBC2) - Příliš vysoká rychlost zpráv
U1198 = Komunikace CAN - Z brzdového systému (EBC2) - Příliš nízká rychlost zpráv
U1199 = Komunikace CAN - Od retardéru k motorové brzdě (TSC1_DR) - Rychlost zpráv je příliš vysoká
U1200 = CAN komunikace - Od retardéru k motorové brzdě (TSC1_DR) - Rychlost zpráv je příliš nízká
U1207 = Komunikace CAN - Z vývodového hřídele (PTO) - Příliš vysoká rychlost zpráv
U1208 = CAN komunikace - Z vývodového hřídele (PTO) - Příliš nízká rychlost zpráv
U1291 = komunikace CAN - z přenosu (TCFG2) - příliš vysoká rychlost zpráv
U1404 = CAN komunikace - Převodový proud (ETC2) - Nesprávný signál
U1405 = CAN komunikace - Z adaptivního tempomatu (ACC1) - Příliš vysoká rychlost zpráv
U1406 = Komunikace CAN - Adaptivní tempomat režimu (ACC1) - Nesprávný signál
U1407 = Komunikace CAN - Nastavit tempomat adaptivního tempomatu (ACC1) - Nesprávný signál
U1408 = CAN komunikace - Turbo status (VNT to Engine Proprietary B) - nesprávný signál
U1409 = Komunikace CAN - Stav akčního členu Turbo (VNT k motoru B) - Nesprávný signál
U142F = komunikace CAN - systém dodatečné úpravy, před tlakem DOC (patentovaný B ACM) - nesprávný signál
U153B = Komunikace CAN - Spínač obnovení PTO (PTO) - Nesprávný signál
U1544 = komunikace CAN - skutečný točivý moment retardéru (ERC1) - nesprávný signál
U1545 = komunikace CAN - zamýšlený točivý moment retardéru (ERC1) - nesprávný signál
U1546 = CAN komunikace - požadovaný točivý moment retardéru (ERC1) - nesprávný signál
U1547 = CAN komunikace - Výběr retardéru (ERC1) - Nesprávný signál
U1548 = Komunikace CAN - Rychlost výstupního hřídele (ETC1) - Nesprávný signál
U1549 = komunikace CAN - zablokování měniče točivého momentu aktivní (ETC1) - nesprávný signál
U1550 = komunikace CAN - točivý moment referenčního retardéru (RC1) - nesprávný signál
U1551 = Komunikace CAN - Ovládání brzdy proti převrácení aktivní (VDC1) - Nesprávný signál
U1552 = Komunikace CAN - Řízení motoru ochrany proti převrácení aktivní (VDC1) - Nesprávný signál
U1553 = Komunikace CAN - Ovládání brzdy vybočení aktivní (VDC1) - Nesprávný signál
U1554 = Komunikace CAN - Řízení vybočení řízení motoru aktivní (VDC1) - Nesprávný signál
U1562 = komunikace CAN - systém dodatečné úpravy, průtok výfukových plynů z turbíny, požadavek na nízký cíl (vlastní limity B ACM) - nesprávný signál
U1563 = Komunikace CAN - Systém dodatečné úpravy, průtok výfukových plynů z turbíny, požadavek na dolní limit (vlastní limity B ACM) - Nesprávný signál
U1564 = Komunikace CAN - Systém dodatečné úpravy, výstupní teplota turbíny, požadavek na nízký cíl (vlastní limity B ACM) - nesprávný signál
U1565 = CAN komunikace - Systém dodatečné úpravy, teplota na výstupu z turbíny, požadavek na horní limit (proprietární limity B ACM) - Nesprávný signál
U1566 = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (proprietární limity B ACM) - rychlost zpráv příliš nízká
U1567 = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (proprietární limity B ACM) - rychlost zpráv je příliš vysoká
U1645 = komunikace CAN - z řízení stability vozidla (VDC1) - příliš vysoká rychlost zpráv
U1700 = komunikace CAN - systém dodatečné úpravy, hodnota hladiny v nádrži (TI1) - nesprávný signál
U1701 = komunikace CAN - systém dodatečné úpravy, hodnota teploty nádrže (TI1) - nesprávný signál
U1702 = Komunikace CAN - Systém dodatečné úpravy, hodnota ohřívače nádrže (TI1) - Nesprávný signál
U1710 = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (AT1IMG) - příliš vysoká rychlost zpráv
U1711 = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (AT1IMG) - rychlost zpráv je příliš nízká
U1712 = Komunikace CAN - Systém dodatečné úpravy, delta tlak DPF (AT1IMG) - Nesprávný signál
U1715 = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (AT1OG2) - rychlost zpráv je příliš vysoká
U1716 = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (AT1OG2) - rychlost zpráv je příliš nízká
U1720 = komunikace CAN - ze systému následného zpracování emisí (VEP) - rychlost zpráv je příliš vysoká
U1721 = komunikace CAN - ze systému následného zpracování emisí (VEP) - rychlost zpráv je příliš nízká
U1722 = Komunikace CAN - Systém dodatečné úpravy, napájecí napětí (VEP) - Nesprávný signál
U1725 = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (AT1GP) - rychlost zpráv je příliš vysoká
U1726 = CAN komunikace - ze systému následného zpracování (AT1GP) - rychlost zpráv je příliš nízká